Under Pig Brook – a radio project

For an English project, students from the two Leistungskurse wrote short dramatic scenes and recorded them. The scenes were modelled on Dylan Thomas’ radio play Under Milk Wood, but unlike this play (set in the fictional Welsh town of Llareggub), the students’ scenes are set in Mammshire, Oakmead, Under Pig Brook and similar, equally fictitious places.

Got to the Under Pig Brook website to listen to the students’ recordings. (You can leave comments there.)

underpigbrook